Reklamace

Nejdříve nás prosím kontaktujte. Na zboží z doručené objednávky Vám zašleme štítek pro zpětnou zásilku. 

Pokud je balíček při převzetí i lehce poškozený, promáčknutý, ihned s kurýrem sepište zápis o škodě. Bez tohoto zápisu nemusí být reklamace dopravcem uznána.

Bez řádně nafoceného obalového materiálu (krabice, výplňový materiál), zboží a označení zboží, nemusí být reklamace uznána. 

Do balíčku vždy vkládejte reklamační dopis. Bez něj se termín vyřízení reklamace může prodloužit. 

Děkujeme!

Souhlasím

Internetové stránky provozované Notie s.r.o. používají cookies, které umožňují zapamatovat si Vás a nabízet Vám relevantní obsah a reklamu. Používáním těchto internetových stránek s tímto použitím souhlasíte. Více informací o cookies najdete ZDE